Compleet vernieuwd waren we al, na een flinke verbouwing in 2020 is de winkel een complete metamorfose ondergaan. Nieuwe toonbanken, andere paskamers, een volledig nieuwe vloer, een ander lichtplan en ook het interieur is op de schop gegaan. Hieronder nog even een kleine terugblik.
Nu vonden wij het hoog tijd om het logo nog onder handen te nemen. De huisstijl is gelijk gebleven, en eveneens is aan de naam niks veranderd. Toch was het belangrijk om met de tijd mee te gaan en ons aan te passen aan de veranderende trends. Ons oude logo heeft ons jarenlang goed gediend, maar het was tijd voor een opfrisbeurt. Een nieuw logo is daarom niet alleen een visuele update, maar het symboliseert ook een continue vernieuwing en verbetering.
Na verschillende ontwerpen en stijlen mag het resultaat er zijn: een eigentijdse uitstraling mét het stukje herkenbaarheid en vertrouwen. Strakke blokletters tegen een sierlijke fijne tekst maken de combinatie van Dijkstra Mode compleet. Met dit logo willen we kwaliteit en betrouwbaarheid uitstralen. We hechten veel waarde aan relaties en willen vertrouwen uitstralen: een gevoel waarbij je je thuis zult voelen.
Sinds begin september zijn alle drie de ingangen vernieuwd waarbij de logo’s boven de deur zijn vervangen. Strak witte letters prijken boven de gevel. In donker lichten de letters op. Met deze moderne uitstraling willen we laten zien dat Dijkstra Mode met de tijd mee gaat.
Omdat het logo in een nieuw jasje is gestoken, wilden we ook onze klanten in een nieuw jasje steken. Om dit te vieren geven we zowel een dames- als herenjas cadeau. Je kon meedoen met de kassabonactie in de winkel of de deelactie op onze Facebookpagina. Inmiddels zijn de twee prijswinnaars gevallen. We zullen binnenkort een foto delen van G. van der Plaats (herenjas) en Klaske de Jong (damesjas).